با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ روشی جدید برای کاهش فشار خون بالا
زیارت عاشورا

گروهی از محققان انگلیسی موفق به تولید فناوری شده اند؛ که وضعیت بیماران مبتلا به فشار خون بالا را به طور چشمگیری بهبود می بخشد.

این فناوری که Coupler نامگذاری شده است؛ در واقع یک ابزار کاشتی به اندازه یک گیره کاغذ است و بین رگ های موجود در قسمت بالایی ران، تحت شرایط بیهوشی، قرار می گیرد.

 

نتایج آزمایشات نشان می دهد بیمارانی که با این ابزار کاشتی درمان شده اند، کاهش مداومی را در فشار خون شان تجربه کردند اما این ابزار علاوه بر مزیت های فراوان، دارای یک عیب می باشد و آن هم ورم کردن ران پای افراد درمان شده بوده که برای رفع این عارضه از استنت استفاده می کنند. ( استنت یک لوله توری مصنوعی است که از جنس فلز بوده و در مجرا های طبیعی بدن نظیر رگ نصب شده و برای رفع نقص ناشی از انقباضات موضعی جریان درون آن مجرا به کار برده می شود.)

نتایج مربوط به این دستاورد، در نشریه Lancet به چاپ رسیده است.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:, | 23:39 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |